Påskelørdag er der MIDNATSMESSE kl. 24.00.
Vi vil sammen glæde os over Kristi opstandelse, lytte til de mange læsninger i skæret af de mange tændte kerter og fejre, at Kristus er opstanden, ja sandelig er Han opstanden.
Vi starter udenfor, i haven bag kirken, hvor den nye ild tændes og alle får udleveret kerter.
Vi går sammen ind i den mørke kirke bærende på det nye påskelys, der denne nat velsignes og tændes for første gang.
Der vil denne påskenat desuden være optagelse af to nye i vores menighed, så også dét er det en stor glæde, at vi sammen kan fejre.



