Søndag den 4. maj har vi 1. kommunion i Sct. Michaels Kirke, og det betyder, at der kommer mange mennesker.
Vi afholder messe lørdag kl. 17.00 for de, der kan komme dér, men kan man ikke komme da, er man naturligvis velkommen søndag. Blot må man ikke forvente en siddeplads, da der kommer mange gæster udefra.



